• Slovensko
    • Doručenie kuriérom UPS Doprava zadarmo pri objednávkach nad 50 €
    • Cena za dopravu
      Objednávka nad 50 € Doprava zadarmo
      Objednávka pod 50 € Poštovné 4-5 €
      Popis dopravy

      Objednávka vám bude doručená prostredníctvom kuriérskej služby UPS (InTime).

      Tovar bude doručený nasledujúci pracovný deň od expedovania zásielky (expedovanie zásielky max. 5 pracovných dní).

      V okamihu expedovania zásielky Vám bude doručený mail o expedovaní tovaru.

      V deň doručovania zásielky Vás bude kuriérska služba informovať prostredníctvom SMS správy.

    • Vyzdvihnutie na predajni Doprava zadarmo
    • Popis dopravy

      V okamihu odoslania zásielky Vám bude doručený email o expedovaní tovaru (expedovanie zásielky max. 5 pracovných dní).

    • Vyzdvihnutie v Balíkomate Doprava zadarmo pri objednávkach nad 50 €
    • Cena za dopravu
      Objednávka nad 50 € Doprava zadarmo
      Objednávka pod 50 € Poštovné 4-5 €
      Popis dopravy

      Tovar bude doručený do vybraného Balíkomatu nasledujúci pracovný deň od expedovania zásielky (expedovanie zásielky max. 5 pracovných dní).

      Zoznam a mapu Balíkomatov nájdete tu.

      O expedovaní zásielky Vás budeme informovať emailom.

      V momente vloženia zásielky do schránky Balíkomatu dostanete SMS správu s vašim unikátnym otváracím kódom.

      Počas nasledujúcich 72 hodín (vrátane víkendov) si ju môžete kedykoľvek prevziať.

      Popis vyzdvihnutia

      1. Vyberte možnosť „Vyzdvihnúť zásielku“.

      2. Vložte telefónne číslo a prístupový kód a potvrďte voľbu.

      3. Ak je zásielka s dobierkou, vložte Vašu platobnú kartu do platobného terminálu a pokračujte podľa inštrukcií platobného terminálu.

      4. Vyzdvihnite si Vašu zásielku z príslušného boxu, ktorý sa Vám automaticky otvorí.

      5. Zatvorte dvierka boxu a vytlačte si potvrdenie o prevzatí balíku.

      Viac informácií nájdete na tomto odkaze.

      Postup v prípade reklamácie Neprehliadnite

      Ak je balík viditeľne poškodený, zvoľte na konci procesu možnosť „Balík je poškodený, chcem zásielku reklamovať“.

      Vložte balík späť do boxu, odkiaľ ste ho vyzdvihli. (Ak ste už box zavreli, naskenujte balík a dvierka sa Vám automaticky otvoria).

      Zatvorte dvierka a nechajte si vytlačiť potvrdenie o vložení reklamovaného balíku.

      Pokiaľ zásielku prevezmete a zistíte poškodenie alebo stratu obsahu neskôr, nemôžeme už vstúpiť do prípadného reklamačného konania medzi Vami a doručovateľskou spoločnosťou. Na neskoršie reklamácie nemôžeme brať ohľad.

    • Vyzdvihnutie v Parcel Shope Doprava zadarmo pri objednávkach nad 50 €
    • Cena za dopravu
      Objednávka nad 50 € Doprava zadarmo
      Objednávka pod 50 € Poštovné 4-5 €
      Popis dopravy

      Tovar bude doručený do vybraného Parcel Shopu nasledujúci pracovný deň od expedovania zásielky (expedovanie zásielky max. 5 pracovných dní).

      Zoznam a mapu Parcel Shopov spolu s otváracími hodinami nájdete tu.

      O expedovaní zásielky Vás budeme informovať emailom.

      Ihneď ako kuriér odovzdá zásielku do Parcel Shopu, budete informovaný SMS správou o jej uložení. Počas nasledujúcich 7 dní (vrátane víkendov) si ju môžete kedykoľvek vyzdvihnúť.

  • Česká republika
    Všetky objednávky Poštovné 5 €
  • Krajiny EÚ
    Všetky objednávky Poštovné 9,90 €
  • Svet
    Všetky objednávky Poštovné 19,90 €